Labai tikimės, kad prekės įsigytos mūsų svetainėje www.choco.lt, jums padės susikurti jaukumą savo aplinkoje, bet jei suprasite, kad prekė neatitinka lūkesčių, siūlome per 14 dienų pasinaudoti galimybe pakeisti nepanaudotą prekę kita tos pačios vertės preke, arba grąžinus prekę tiesiog susigrąžinti pinigus, be jokių papildomų sąlygų.
Svarbu, kad prekė būtų pilnai veikianti, be naudojimo žymių ir supakuota originalioje nesugadintoje pakuotėje (išskyrus minimalius pakuotės pažeidimus būtinus pakuotės atidarymui).
Apie tai praneškite mums užpildydami forma ir atsiųsdami elektroniniu paštu info@choco.lt. Tokio grąžinimo atveju jums teks padengti tik grąžinimo su siuntimu susijusias išlaidas. Gavę jūsų formą nedelsdami išsiųsime patvirtinimą apie pranešimo gavimą. Taip pat galite naudoti mūsų svetainėję esančią užklausos formą arba surašykite el. paštu šią informaciją:
1. Vardas ir pavardė;
2. Elektroninis paštas;
3. Kontaktinis telefonas;
4. Užsakymo numeris;
5. Grąžinamos prekės informacija;
6. Papildoma informacija;
7. Jei yra galimybė pridekite nuotraukas (jpg, pdf)
Jeigu jums buvo pristatyta brokuota arba kita prekė, negu užsakėte – užpildykite tą pačią formą ir mes suorganizuosime prekės grąžinimą iš jūsų bei apmokėsime visas su tuo susijusias išlaidas bei atsiųsime naują prekę arba tiesiog grąžinsime pinigus.
Prekei sugedus garantinio aptarnavimo laikotarpiu, mes ją pataisysime arba pakeisime analogiška nauja preke bei išsiųsime jums atgal, tokiu atveju pirkėjas moka už prekės atsiuntimą, o mes apmokėsime už siuntimą atgal. Norėdami gauti garantinio aptarnavimo paslaugą lauksime užpildytos formos prieš tai minėtais kontaktais.