Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Kam skirta PARDUOTUVĖ?

    Šioje elektroninėje parduotuvėje galite rasti profesionalius dekoratyvaus apšvietimo produktus. Daugelis išbandyti mūsų realiuose darbuose - projektuose, todėl kokybė patikrinta.
    Šioje parduotuvėje galite ne tik įsigyti kokybiškus produktus, bet nereikės vargti ieškant kas juos sumontuos. Didžiulė patrirtis montavimuose leidžia pasiūlyti labai palankias kainas.
    Asortimentas papildomas, artimiausias atnaujinimas kalėdiniais produktais numatomas Rugsėjo pradžioje.

    2. Ar galima pirkti NUOMA produktus?


    Šiuo metu neradome rinkoje produkto, kuris pilnai įgyvendintų nuomos platformos funkcijas. Produktus galima pirkti, tik kartais jūsų pageidaujami produktai jau gali būti išnuomoti, todėl siūlome naudotis prie kainos laukeliu Siūlyk savo! pasitikslinti dėl datos. Arba galite atsiųsti UŽKLAUSĄ, kurioje surašysite visą mums svarbią informaciją.

    3. Ar lemputes pakabinate? Ar tai padaryti turime patys? 


    Jei šventę organizuojate savarankiškai lemputes galite pasikabinti patys. Pakabinimo – nukabinimo paslaugą teikiame visoje Lietuvoje kiekvienu atveju suderinus įkainius konkrečiai datai.

    4. Kur galima atsiimti prekes?

    Jei nusipirktas prekes ar išsinuomotus produktus norite atsiimti patys, mus rasite Eišiškių pl. 28, Sandelys 21, Vilniuje. Kadangi dažnai keliaujame į montavimus, rekomenduojame prieš tai pasiskambinti kontaktiniais tel. 8 655 24626
    Svetainėje pirkti produktai taip pat pristatomi paštomatu ar kurjerio paslaugomis.

    5. Kokie galimi apmokėjimo būdai?

    Apmokėjimas galimas grynais ir pavedimu. Mes esame juridinis asmuo, PVM mokėtojai. Paslaugų kainos nurodytos su PVM 

    6. Kokiais rekvizitais galime atlikti pavedimą? 

    Pavedimą galite atslikti nurodytais rekvizitais, mokėjimo paskirtyje nurodant šventės datą, vardą pavardę ir paslaugą, jei žinote išankstinės sąskaitos numerį.

    UAB “AMAJA”

    Įm k. 303165031,

    PVM kodas LT 100008113711

    SEB bankas, A.s. LT69 7044 0600 0792 9770 

    7. Ar reikalingas avansas NUOMA produktams? Kokio dydžio?

    Avansinis mokestis reikalingas datai rezervuoti ir užsakymui patvirtinti. Avanso dydis įprastai siekia 1/3 sutartos suma, likusi suma mokama iki šventės datos.

    8. Kada reikia atlikti mokėjimą?

    Mokėjimas už paslaugas atliekamas iki paslaugos suteikimo datos. Tai jeigu jūsų šventė liepos 30 d., mokėjimas atliekamas iki liepos 29 d.

    9. Kaip užsakomos NUOMA paslaugos?

    Siunčiate užklausą šioje platformoje arba parašote mums elektroniniu paštu info@choco.lt.
    Gaunate iš mūsų pasiūlymą.
    Jei pasiūlymas jums tinkamas, informuojate mums atsakydami TINKA, gaunate išankstinę sąskaitą.
    Apmokate avansinį mokėjimą, gaunate užsakymo patvirtinimą ir laukiate savo šventės datos.
    Prieš datą susideriname visas detales, atliekate likusį mokėjimą ir kitą dieną džiaugiates mūsų paslaugomis :)


     

  • Naujienlaiškio prenumerata Gauk specialius pasiūlymus

    Informacija